1. dan: četrtek, 24. november
|
9.00 – 10.00 |
Registracija udeležencev |
|
|
|
|
10.00 – 10.10 |
Pozdravni nagovor direktorice |
![]() |
PLENARNI DEL: RASTEMO SKUPAJ |
|
|
|
|
|
10.10 – 10.40 |
Ljubezni in bolezni ega |
|
10.40 – 11.10 |
Rast in razvoj skupine Saop |
|
11.10 – 11.40 |
Kako se znebiti strahu pred spremembami? |
|
11.40 – 12.55 |
Odmor za kosilo |
![]() |
12.55 – 13.00 |
Vaje s fizioterapevti |
|
||
|
DVORANA 1: PLAČE IN KADRI |
|
|
|
|
|
13.00 – 14.00 |
Novosti na področju obračuna plač in povračil stroškov v javnem sektorju s 1. 1. 2023
|
|
14.00 – 14.15 |
Odmor za kavo |
|
14.15 – 14.30 |
Poročanje o plačah danes in jutri |
|
|
|
|
14.30 – 15.20 |
Predlaganje REK obrazcev po 1. 1. 2023
|
|
|
|
|
15.20 – 15.50
|
Prikaz priprave REK-O obrazcev v iCentru
|
|
|
|
![]() |
DVORANA 2: RAČUNOVODSTVO IN DAVKI |
|
|
|
|
|
13.00 – 14.00 |
Zadnje DDV spremembe in pogled v prihodnost
|
|
14.00 – 14.15 |
Odmor za kavo |
|
14.15 – 15.05
|
Osvežitev znanja in pregled novosti v knjigovodskih modulih iCentra
|
|
15.05 – 15.20
|
Optimizirajte aktivnosti s strankami z uporabo sistema CRM
|
|
15.20 – 15.50 |
Poročanje organizacij o trajnostnem poslovanju V svetovni javnosti je trajnostno poslovanje in s tem povezano poročanje vse bolj aktualna tema. Ker bo kmalu veliko organizacij moralo poročati o svojem trajnostnem poslovanju, se bomo s tem področjem morali spoznati tudi računovodje, ki aktivno sodelujemo pri pripravi letnih poročil. Na predavanju boste spoznali direktive in smernice, ki so trenutno na voljo in jih organizacije lahko uporabijo pri poročanju.
|
|
DVORANA 3: EVIDENTIRANJE DELOVNEGA ČASA (IZZIVI in NOVOSTI) |
|
|
|
|
|
13.00 – 14.00 |
Izzivi obstoječe in prihajajoče zakonodaje o evidencah delovnega časa
|
|
14.00 – 14.15 |
Odmor za kavo |
|
14.15 – 15.20 |
Registracija delovnega časa v iCentru
|
|
|
|
|
15.20 – 15.50 |
Spletni portal za zaposlene mojINFO
NOVOST – predstavitev predloge potnega naloga na portalu mojINFO |
|
||
|
DVORANA 4: MINIMAX in OPAL |
|
|
|
|
|
13.00 – 14.00 |
Novosti v modulu potnih nalogov in plač v programu Opal
Kako si hitro zagotoviti podatke za investicijske olajšave v modulu OS?
|
|
|
|
|
14.00 – 14.15 |
Odmor za kavo |
|
|
|
|
14.15 – 15.00 |
Novi prejeti računi v Minimaxu
|
|
15.00 – 15.30 |
Novosti pri obračunu plač v Minimaxu
|
|
16.00-17.00 |
Namestitev po sobah |
|
17.00-18.30 |
Popoldanske aktivnosti: |
– sprostitvena joga – vodeni ogled Pirana – vodeni ogled oljarne z degustacijo |
||
|
19.00-20.30 |
Večerja v hotelu Bernardin***** |
|
21.00-24.00 |
XXL zabava z glasbeno skupino |
2. dan: petek, 25. november
|
7.00 – 8.00 |
Jutranja telovadba |
|
DVORANA 1: PLAČE IN KADRI za vodje FRS, računovodje in kadrovike |
|
|
|
|
|
9.00 – 9.45 |
Aktualno na področju plač in povračil stroškov v zasebnem sektorju
|
|
|
|
|
9.45 – 10.30 |
Novosti v Obračunu plač zaposlenim, Kadrovski evidenci, Potnih nalogih in Registraciji časa v iCentru
|
|
10.30 – 11.00 |
Odmor |
|
|
|
|
11.00 – 11.45 |
Obvezno vlaganje zahtevkov za refundacijo in novi postopki na portalu SPOT
|
|
11.45 – 12.30 |
Najpogostejše dileme pri oddaji refundacijskih zahtevkov preko eNDM
|
|
|
|
![]() |
DVORANA 2: RAČUNOVODSTVO IN DAVKI |
|
|
|
|
|
9.00 – 10.30 |
Obdavčitev po ZDDPO in ZDoh v 2022 ter predvidene spremembe v 2023 Nenehne davčne spremembe so očitno stalnica davčnega vsakdana v Sloveniji. Tako smo bili v letu 2021 deležni sprememb ZDDPO-2, ki veljajo za 2022. Pri tem se seveda sprašujemo, kako dolgo v prihodnje bodo še veljale, saj za leto 2023 že pripravljajo obsežno davčno reformo. Podobno se nam dogaja na področju dohodnine. V marcu 2022 nas je prejšnja vlada presenetila z novelo ZDoh2Z, ki bo (očitno) veljala samo v letu 2022 – obetajo se namreč izbrisi nekaterih členov iz novele 2Z ter novosti pri obračunu davčne osnove za samostojne podjetnike – normirance. Na predavanju bomo spregovorili o:
|
![]() |
10.30 – 11.00 |
Odmor |
|
11.00 – 11.45 |
Delo z dokumenti prejetih in izdanih računov v iCentru z aktualnimi novostmi Dokumentni sistem eRegistrator:
Prejeti računi:
Izdani računi:
|
|
11.45 – 12.30 |
Novosti v Osnovnih sredstvih in priprava na inventuro z ročnimi terminali
Enostavno do popisa osnovnih sredstev z LEOSS InvOS aplikacijo
|
|
DVORANA 3: POGODBE, DOBAVITELJI, NAROČANJE za poslovne sekretarje, računovodje in kadrovike |
|
|
|
|
|
9.00 – 9.45 |
Pravni pomen evidentiranja delovnega časa z vidika delovnih nezgod Evidentiranje delovnega časa je pomembno tudi s pravnega vidika. Delodajalec namreč odgovarja za delavca v času trajanja delovnega časa. Kako je z odgovornostjo delodajalca, kadar delavec med službenim časom odide na osebni opravek? Kakšen je pomen evidentiranja delovnega časa z vidika odškodninske odgovornosti delodajalca?
|
|
9.45 – 10.30 |
Kaj lahko stori dobavitelj, ko ne želi več izvajati pogodbe? V trenutnih razmerah se lahko zgodi, da izvajalec, ki ima z naročnikom sklenjeno pogodbo o dobavi blaga ali pa pogodbo o izvajanju storitev, ni več zainteresiran za izvajanje pogodbe. Bodisi iz razloga, ker so se stroški bistveno povišali in posledično pogodba finančno ne ustreza več dobavitelju / izvajalcu bodisi iz razloga, ker blaga več nima. Kaj lahko stori izvajalec / dobavitelj v teh primerih? Ali lahko zahteva zvišanje cene oziroma dobavo drugega blaga? Kaj, če tega naročnik ne dopusti, katere pravne možnosti ima izvajalec / dobavitelj? |
![]() |
10.30 – 11.00 |
Odmor |
|
11.00 – 11.45 |
Obvladovanje nabavnih cenikov in vrednostna kontrola prevzemov
|
|
|
|
|
11.45 – 12.30 |
Interna naročila v iCentru
|
|
|
|
|
DVORANA 4: MINIMAX in OPAL |
|
|
|
|
|
11.00 – 11.45 |
Zaračunavanje računovodskih storitev po učinku (ne pavšalu)
Nabiralnik v Minimaxu (prednosti in funkcionalnosti)
|
|
11.45 – 12.30 |
E-knjiženje hitreje v Opalu
|
|
|
|
![]() |
12.30 – 13.30 |
Odmor za kosilo |
|
|
|
|
13.30 – 14.00 |
Slavnostni zaključek XXL konference 2022 |
|
OPOMBA: pridružujemo si pravico do spremembe dnevnega reda. |