Predavatelji | XXL konferenca
Boris Kalin, Saop

je strokovnjak za področje koordinacije poslovnih funkcij znotraj proizvodnih in trgovskih podjetij. Ima več kot 30 let izkušenj iz vodenja proizvodnje, ki jih je med drugim pridobival v podjetjih Fructal in Incom. Danes v podjetju Saop svetuje različnim slovenskim proizvodnim, trgovskim in storitvenim podjetjem na področju organizacije dela, vodenja kakovosti, optimizacije in implementacije informacijskih sistemov v podjetjih.

Irena Kamenščak, BDO

je zaposlena v družbi BDO Svetovanje d.o.o. od leta 2007 dalje in ima dolgoletne ter pomembne izkušnje na področju davčnega svetovanja, delovnega prava, prava socialne varnosti, gospodarskega in obligacijskega prava. Ima izkušnje s področja davčnega svetovanja (specializirana je za dohodnino), delovnega prava, prava socialne varnosti, gospodarskega in obligacijskega prava. Svetovalne storitve opravlja tako za stranke v Sloveniji, kot tudi za stranke iz tujine. Prav tako ima veliko izkušenj pri opravljanju preventivnih in skrbnih davčnih pregledov pri družbah iz različnih dejavnostih.

Petra Mlakar, Modri nasvet

je samostojna davčna svetovalka v družbi Modri nasvet d.o.o. Pred tem je vodila Oddelek za davčno svetovanje v mednarodni družbi Deloitte &Touche d.o.o. V letu 2000 je opravila strokovni izpit po predlogu smernice EU o zaščiti in strokovnem imenu davčnega svetovalca pri Davčno finančno raziskovalnem inštitutu v Mariboru. Bila je tudi predsednica Društva davčnih svetovalcev Slovenije ter predsednica Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije. Opravlja storitve davčnega svetovanja s področja dohodnine in davka od dohodkov pravnih oseb. Sodeluje v davčnih postopkih zoper davčne zavezance in opravlja davčne preglede pri pravnih osebah. Predava na seminarjih z davčno in finančno tematiko.

Tanja Urbanija, BDO

je davčna svetovalka v BDO svetovanje d.o.o. V letu 2001 je pridobila certifikat za uspešno opravljen izpit za davčnega svetovalca, ki ga podeljuje Zbornica davčnih svetovalcev Slovenije. Objavlja članke v strokovnih publikacijah in sodeluje pri pripravi in izvedbi številnih strokovnih predavanj. Izkušnje ima na področju svetovanja, načrtovanja in zastopanja v davčnih inšpekcijskih nadzorih. Svetuje predvsem na področju DDV. Kot soavtorica je objavila pet knjig, od tega eno v tujini.

Andrej Tomšič

je namestnik informacijske pooblaščenke. Pri informacijskem pooblaščencu je zaposlen od maja 2006, ukvarja pa se predvsem s pravnimi, tehnološkimi in družbeno-ekonomskimi izzivi zasebnosti v informacijski družbi. Informacijskega pooblaščenca zastopa v mednarodni delovni skupini IWGDPT in Article 29 Working Party Technology Subgroup. Opravljen ima tečaj in izpit za vodilnega presojevalca za standard varovanja informacij ISO/IEC 27001:2013.

Nina Scortegagna Kavčnik

je specializirana za področje delovnega prava. Je samozaposlena v svojem podjetju Pravno svetovanje, Nina Scortegagna Kavčnik s.p.. V letih 2014-2021 je bila vodja pravne službe ter svetovalnega in izobraževalnega centra pri Obrtno – podjetniški zbornici Slovenije, od leta 2007-2014 pa je bila zaposlena v notarski pisarni. Je predavateljica na fakulteti ter višjih šolah. Je avtorica več kot 300 strokovnih in nekaj znanstvenih člankov. Napisala je tudi več knjig s pravnega področja: Sporazum o odpovedi neuvedenemu dedovanju, Najemna pogodba za stanovanje in poslovni prostor, Zakonita odpoved pogodbe o zaposlitvi iz poslovnega razloga, Vse, kar morate vedeti o letnem dopustu in regresu ter Odpoved pogodbe o zaposlitvi. V letu 2020 je bila nominirana za najuglednejšega pravnega strokovnjaka. Sodelovala je pri vseh pogajanjih za spremembo delovnopravne zakonodaje. Več o njej si lahko preberete na www.ninascortegagna.si

Mojca Müller

je Preizkušena davčnica in spada med aktivne člane sekcije Preizkušenih davčnikov pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Kot avtorica številnih člankov s področja davkov in računovodstva sodeluje z Zvezo RFR Slovenije, Inštitutom za računovodstvo, ter spletnim portalom za računovodstvo FinD-INFO.
Je tudi direktorica podjetja ANOVA, davčne rešitve d.o.o., kjer opravlja funkcije strokovnega vodje za davčno svetovanje na področju DDV.

Darinka Kamenšek

je dekanja na Visoki šoli za računovodstvo in finance. Do leta 2019 je bila direktorica podjetja ABC Revizija in notranja državna revizorka. Ima dolgoletne izkušnje pri reviziji. Svojo poslovno pot je začela v Abecedi d. o. o. kot pripravnik v reviziji in nadaljevala svojo pot v reviziji. Od leta 2002 naprej je pooblaščena revizorka z veljavno licenco za delo. Leta 2002 je magistrirala na Ljubljanski Ekonomski fakulteti s temo naloge s področja revizije. Poleg tega ima bogate izkušnje na izobraževalnem področju. Na Visoki šoli za računovodstvo je nosilka in predavateljica posameznih strokovnih predmetov. Predava tudi na drugih visokošolskih zavodih ter na različnih strokovnih seminarjih, konferencah in kongresih.

Urška Skok Klima

je strokovnjakinja na področju javnega naročanja, zaposlena na Ministrstvu za javno upravo kot vodja Sektorja za sistem javnega naročanja. S tem področjem se ukvarja že več kot 10 let ter kot predavateljica aktivno sodeluje na različnih strokovnih usposabljanjih in je avtorica več člankov, priročnikov ter soavtorica komentarja Zakona o javnem naročanju (ZJN-3) in komentarja Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja.

Andreja Samec Koderman

Andreja zagovarja stališče, da je urejena delovnopravna dokumentacija temelj vsake organizacije. Kot kadrovska revizorka je pomagala velikemu številu slovenskih podjetij pri vzpostavitvi varnih delovnopravnih temeljev. Andreja je specializirana na področju izvedbe kadrovskih revizij, priprave kompleksnejših fleksibilnih sistemizacij delovnih mest, motivacijskih sistemov nagrajevanj, kompetenčnih modelov, modelov razvoja kadrov, organizaciji dela in delovnega časa ter zasnove kreativne in navdihujoče promocije zdravja v podjetjih. Je licencirana PXT svetovalka na področju razvoja in planiranja karier. Leta 2015 in 2017 je kot edina slovenka na svetovnem kadrovskem kongresu v Mumbaju dvakrat zapored prejela prestižno nagrado za prepoznavanje in vodenje talentov.

Uroš Žohar, Intera

meni, da sta ključna dejavnika za uspeh vsakega podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces. Svoje široko tehnično in strokovno znanje z desetletnimi izkušnjami na področju CRM najraje prenaša v prakso. Po številnih uspešno izvedenih projektih vpeljave v podjetja različnih panog se je danes pripravljen spoprijeti z izzivi vsakega podjetja.

Aljoša Željeznov

je poslovni informatik in svetovalec, ki razpolaga z odličnim razumevanjem poslovnih potreb strank. Skozi leta je pridobil veliko izkušenj in dobrih praks urejanja in obdelave podatkov, poslovnega odločanja in vizualiziranja informacij. Hkrati na BI projektih spoznava nova razmišljanja in potrebe poslovnih uporabnikov iz organizacij ter pridobljena znanja prenaša v pripravo pametnih managerskih orodij za odločanje.

Tamara Kobal

je svetovalka za področje knjigovodstva v iCentru z več kot 15 letnimi izkušnjami na področju računovodstva. V svoji karieri se je ukvarjala tako z računovodenjem samostojnim podjetnikom kot tudi društvom in pravnim osebam zasebnega prava. S svojimi bogatimi izkušnjami se je pred letom dni pridružila Saop ekipi, kjer svetuje uporabnikom pri uporabi programa iCenter.

Jasminka Mlakar

je diplomirana ekonomistka in asistentka v notranji reviziji z izkušnjami na upravnem in strokovno zaokroženem delovnem področju vodenja in organizacije poslovanja.

Karmen Gorišek Močnik

je magistrica ekonomskih znanosti in državna notranja revizorka. Ima več kot 12 let delovnih izkušenj v notranji reviziji. Specializirana je za revizije evropskih skladov in revizije notranjega okolja v proračunskih uporabnikih, kjer je ključno dobro poznavanje sistema notranjega nadzora javnih financ.

Nina Remškar, Saop

Nina je svetovalka za področje Saop Knjigovodstvo. Dela v podpori in s tem uporabnikom dnevno pomaga pri odpravljanju težav, s katerimi se srečujejo pri delu s Saop programi. Poleg tega pri strankah izvaja implementacije programov in predava na seminarjih.

Marjan Obreza, Saop

je strokovnjak za področje Trgovine in proizvodnje. Po izobrazbi je diplomirani inženir računalništva in informatike. Dela v podpori in uporabnikom dnevno pomaga pri odpravljanju težav, s katerimi se srečujejo pri delu s programi Saop.

Martina Peric, Saop

je strokovnjakinja za področji Saop Plače in Kadrovska evidenca. Že od leta 2000 izvaja implementacije programov ter pomaga uporabnikom pri njihovem vsakdanjem delu. Uspešno predava na začetnih in naprednih seminarjih, tako klasičnih kot spletnih. Udeleženci jo hvalijo zaradi dostopnosti, strokovnosti ter velike količine znanja. Poznana je kot dobra poznavalka programov, saj kot projektantka sodeluje tudi pri razvoju in testiranju.

Neva Petrovčič

je strokovnjakinja za področje Obračuna storitev. Dela v podpori in s tem uporabnikom dnevno pomaga pri delu s Saop programi. Poleg tega pri strankah izvaja implementacije programov in predava na seminarjih.

Štefka Korade Purg

ima več kot 35 let delovnih izkušenj v državni upravi, kjer je opravljala različne naloge na področjih organiziranosti in sistemskega urejanja uprave in javnega sektorja, upravljanja kadrovskih virov s posebnim poudarkom na izvajanju in dograjevanju sistema javnih uslužbencev in tudi plačnega sistema ter sistemizacije delovnih mest, med drugim je opravljala tudi najzahtevnejše vodstvene naloge. Sodelovala je tudi v številnih projektnih in drugih skupinah, pri pripravi različnih sistemskih rešitev na področju organizacije in delovanja javnega sektorja. Teoretične in sistemske izkušnje je nadgradila s praktičnimi izkušnjami na zahtevnih delovnih mestih, kjer je vsakodnevno v praksi uporabljala znanja na področju organiziranosti in delovanja uprave, sistemizacije delovnih mest in plač ter finančnega poslovanja uprave. Je tudi avtorica različnih prispevkov z navedenih področij. Kot predavateljica sodeluje tudi v procesih izpopolnjevanja in usposabljanja javnih uslužbencev in študentov, prav tako sodeluje na konferencah in posvetih doma in v tujini.

Zakaj na XXL konferenco?

Sproščenost, kakovost ter strokovnost so naša glavna vodila.
Preverite, kaj smo letos pripravili za vas.

PROGRAM DOGODKA