Pogosta vprašanja | XXL konferenca
Kako bo na dogodku poskrbljeno za varnost?

Vaše zdravje, varnost in dobro počutje so na prvem mestu, zato bomo zagotovili pogoje, da bo dogodek potekal skladno s predpisanimi ukrepi. Skladno s priporočili NIJZ bodo v kongresnih prostorih nameščeni razkuževalniki, poskrbljeno bo za ustrezno prezračevanje in varnostno razdaljo. Prosimo vas, da ves čas dogodka upoštevate navodila organizatorja in se dogodka udeležite le, če ste zdravi.

 

Želim se udeležiti dogodka v živo – katere pogoje moram izpolnjevati?

Zaradi preventivnih (covid) ukrepov je za udeležbo na dogodku zahtevan PCT pogoj.

 

Kaj predstavlja “izpolnjevanje pogoja PCT”?

Za udeležbo na kongresnih dejavnostih, med katere spada tudi XXL konferenca, je po trenutno veljavnih predpisih zahtevano izpolnjevanje pogoja PCT (preboleli, cepljeni, testirani). 

 

Ali bo mogoče na dogodku opraviti testiranje?

DA. Na dogodku bo možno opraviti testiranje s hitrim antigenskim testom v četrtek (med 7.30 in 9.30) in petek (med 7.30 in 8.30 uro). Cena testiranja: 12 € / osebo. POMEMBNO: PCT pogoj je obvezen za vstop v celotni hotelski kompleks in ne le za dostop do konferenčnih prostorov, zato vas prosimo za dosledno spoštovanje PCT protokola.

Na dogodku bomo zagotovili tudi brezplačne hitre antigenske teste za samotestiranje, namenjene (C)epljenim in (P)rebolelim osebam. Samotestiranje torej priporočamo vsem udeležencem kot dodatno varovalko za zagotavljanje varnosti vseh prisotnih na dogodku.

 

Ali lahko opravim hitro testiranje v hotelu, če koristim organizirani avtobusni prevoz? 

NE. V primeru, da se odločite za organizirani avtobusni prevoz, morate pogoj PCT izpolnjevati že pri vstopu na avtobus (potrdilo o cepljenju, prebolevnosti ali negativen PCR test). Svetujemo vam, da testiranje opravite dan pred dogodkom v popoldanskem času (PCT pogoj po hitrem testiranju izpolnjujete 48 ur).

 
Udeležba na dogodku, plačilo in odjave (splošni pogoji):

Podjetje Saop d.o.o. vam bo račun za plačilo kotizacije izstavilo pred ali po zaključku dogodka. Odjave so mogoče le pisno na seminarji@saop.si in sicer najkasneje 4 delovne dni pred pričetkom dogodka (do 19. 11.). Ob kasnejših odjavah si pridržujemo pravico, da vam zaračunamo 30% vrednosti kotizacije za administrativne stroške. V primeru prepozno sporočene ali nesporočene odsotnosti (2 dni pred pričetkom ali na dan dogodka) iz kakršnih koli razlogov pa si pridržujemo pravico, da vam zaračunamo celotno vrednost kotizacije. V primeru nepravočasno odjavljenega avtobusnega prevoza ali rezervacije hotelske sobe si pridržujemo pravico, da vam zaračunamo dodatnih 30 € + DDV za stroške rezervacije mesta na avtobusu in vrednosti nočitve, ki velja po rednem ceniku na dan dogodka.

V primeru odpovedi dogodka zaradi višje sile ali drugih nepričakovanih dejavnikov, se podjetje Saop d.o.o. zavezuje, da bo v najkrajšem možnem času razpisalo seminarje s temami, ki so bile predvidene na dogodku. V kolikor to ne bo mogoče, bo povrnilo plačano kotizacijo v celoti, oziroma se z udeleženci dogovorilo za koriščenje katerega od drugih dogodkov v vrednosti plačane kotizacije.

 

Imate vprašanje za nas?

Kontaktirajte nas in z veseljem vas bomo poklicali.

KONTAKT